Впровадження ІКТ в навчально-виховний процес

Розглядаючи психолого-педагогічні аспекти застосування комп'ютерної техніки, Ю. І. Машбиць відзначає, що залучення дітей у проблемні ситуації за допомогою ігрових форм навчання чинить сприятливий вплив на мотиваційний компонент пізнання. Відомо, що психологи

Д. Б. Ельконін, О. М. Леонтьєв та інші, називають гру – провідною, яка визначає психологічний розвиток дитини, діяльністю. Гра дозволяє найбільш природним шляхом залучати малюків до будь-якого типу діяльності, не поспішаючи і не примушуючи, застосовуючи в різних умовах, узагальнюючи та відпрацьовуючи.  Доведено, що через гру знання дітей не тільки уточнюються і розширюються, разом з тим, у силу їх неодноразового відтворення, якісно змінюються, набувають осмисленого та узагальненого характеру. У результаті цього процесу діти непомітно для себе засвоюють закладений у грі навчальний матеріал. Крім того, формується культура виховання людських цінностей, а також є можливість підготовки до роботи з комп'ютерною технікою. Важливо підкреслити, що комп'ютерні навчальні та ігрові програми повинні носити розвивальний характер, реалізовувати прагнення дитини до творчих дій. Тобто, комп'ютерні ігри є цінним методологічним інструментом, який потребує обміркованого та обережного застосування.